استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

 

انتقال این دو بازیکن آبی شرط و شروط دارد!

 

 

 

 

 

 

 

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان شرط انتقال دو بازیکن خود به جمع آبی پوشان پایتخت را اعلام کرد.

 

به احتمال زیاد تیم فوتبال استقلال برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن قرضی از سایر تیم‌های داخل در اختیار بگیرد.

از جمله این بازیکنان ایمان مبعلی و میلاد میداودی هستند که این فصل در استقلال صنعتی خوزستان بازی می‌کند. امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم روز گذشته در نشست خبری تاکید کرد که به مبعلی برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد.

با این حال علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی درباره انتقال مبعلی به استقلال تهران گفت: «هنوز نامه‌ای از باشگاه استقلال تهران برای جذب مبعلی به دست ما نرسیده است و درخواستی در این زمینه ندیده‌ایم!»

وی تاکید کرد: «ما باید منتظر نتایج تیم خودمان بمانیم. در صورتی که تیم خودمان به نتیجه نیازی نداشته باشد و خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شود، نه تنها با استقلال بلکه با هر تیمی از ایران همکاری خواهیم کرد! در غیر اینصورت تیم خودمان در اولویت است.»

گفتنی است استقلال صنعتی در حال حاضر با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در دو هفته آینده با صبای قم و داماش گیلان بازی خواهد داشت. به نظر می‌رسد این تیم کار سختی برای بقا ندارد و به زودی شاهد بازگشت ایمان و میلاد به استقلال خواهیم بود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان